Kommer der måske et træf? Og i fald hvor(når)?

Tonni aktiv herinde igen. Så blev det alligevel jul på det gamle forum. Godt at "se" dig igen, champ!!
 Tonni aktiv herinde igen. Så blev det alligevel jul på det gamle forum. Godt at "se" dig igen, champ!!Alle potentielle marts-weekender på Hald er lovet bort til kursus o.l.. Bl.a. af den grund må Hald nok holdes ude af træfplanlægningen i 2019.Sorenki skrev:Eller på Hald, hvis muligheden er der?

Hvis det er mig, du tænker på i den sammenhæng, så tak. Men det er nu i BagsværdHigh Sky skrev:Hjælper gerne til, hvis det er bliver Hillerød.
Er du på samme skole som sidst, Anders (Den Lille Skole - eller lign.)?bjerager skrev:Hvis det er mig, du tænker på i den sammenhæng, så tak. Men det er nu i BagsværdHigh Sky skrev:Hjælper gerne til, hvis det er bliver Hillerød.

Ja det er detCaptain Phoenix skrev:Er du på samme skole som sidst, Anders (Den Lille Skole - eller lign.)?bjerager skrev:Hvis det er mig, du tænker på i den sammenhæng, så tak. Men det er nu i BagsværdHigh Sky skrev:Hjælper gerne til, hvis det er bliver Hillerød.
Det fungerede jo udmærket dér
Jamen så er det vel én (blandt måske flere) mulighed(er).bjerager skrev:Ja det er detCaptain Phoenix skrev:Er du på samme skole som sidst, Anders (Den Lille Skole - eller lign.)?bjerager skrev:Hvis det er mig, du tænker på i den sammenhæng, så tak. Men det er nu i Bagsværd
Det fungerede jo udmærket dér