Kommer der måske et træf? Og i fald hvor(når)?

Alle potentielle marts-weekender på Hald er lovet bort til kursus o.l.. Bl.a. af den grund må Hald nok holdes ude af træfplanlægningen i 2019.Sorenki skrev:Eller på Hald, hvis muligheden er der?
Hvis det er mig, du tænker på i den sammenhæng, så tak. Men det er nu i BagsværdHigh Sky skrev:Hjælper gerne til, hvis det er bliver Hillerød.
Er du på samme skole som sidst, Anders (Den Lille Skole - eller lign.)?bjerager skrev:Hvis det er mig, du tænker på i den sammenhæng, så tak. Men det er nu i BagsværdHigh Sky skrev:Hjælper gerne til, hvis det er bliver Hillerød.
Ja det er detCaptain Phoenix skrev:Er du på samme skole som sidst, Anders (Den Lille Skole - eller lign.)?bjerager skrev:Hvis det er mig, du tænker på i den sammenhæng, så tak. Men det er nu i BagsværdHigh Sky skrev:Hjælper gerne til, hvis det er bliver Hillerød.
Det fungerede jo udmærket dér
Jamen så er det vel én (blandt måske flere) mulighed(er).bjerager skrev:Ja det er detCaptain Phoenix skrev:Er du på samme skole som sidst, Anders (Den Lille Skole - eller lign.)?bjerager skrev:Hvis det er mig, du tænker på i den sammenhæng, så tak. Men det er nu i Bagsværd
Det fungerede jo udmærket dér