Tandberg
-
- Lokalitet: Sæby
Tandberg
Tandberg model 62 sælges. Tlf.: 22780344.
- Klausen
- Lokalitet: Skive
- Geografisk sted: Roslev
Re: Tandberg
Ja de der annoncer skulle jo i den rigtige rubrik og der skal pris på, det var da en fordel man læste sites retningslinier. 

er det ikke snart på sin plads at nye medlemmer ikke kan kommentere noget før de har været herinde i mindst 14 dage?? 

- his067
- Redaktør
- Lokalitet: Aberdeen, Skotland
- Geografisk sted: Aberdeen (Det rigtige Whiskybælte. Nærmeste Brænderi: Glen Garioch)
alfatron skrev:er det ikke snart på sin plads at nye medlemmer ikke kan kommentere noget før de har været herinde i mindst 14 dage??
Brugeren har været Tilmeldt siden 2012!
Oracle Delphi Mk 5.5, Mørch DP-8, PT: Ortofon SPU Royal N, NLE22 med batteriforsyninger, Lyngdorf CD2, Roon Rock, Lyngdorf TDAI 3400, Sansui PS 112C HT kabler, Martin Logan Vantage....og en frygtelig masse andet.
hmmm tjah det bliver det ikke bedre af, 4 år og endnu ikke opmærksom på hvor den slags postes
men ja min fejl med det "sure opstød" det er taget til efterretning 

- his067
- Redaktør
- Lokalitet: Aberdeen, Skotland
- Geografisk sted: Aberdeen (Det rigtige Whiskybælte. Nærmeste Brænderi: Glen Garioch)
alfatron skrev:hmmm tjah det bliver det ikke bedre af, 4 år og endnu ikke opmærksom på hvor den slags postesmen ja min fejl med det "sure opstød" det er taget til efterretning
Jeg vil da lige sige, at jeg er enig med alfatrons 'sure opstød': RTFM ('Read the fucking manual')
Oracle Delphi Mk 5.5, Mørch DP-8, PT: Ortofon SPU Royal N, NLE22 med batteriforsyninger, Lyngdorf CD2, Roon Rock, Lyngdorf TDAI 3400, Sansui PS 112C HT kabler, Martin Logan Vantage....og en frygtelig masse andet.