Tja... hvis jeg vidste det... Ved kun at det er Gylling Hem Elektronik AB der er distributør... Men det spiller ganske fornuftigt... Så når nu denne svendeprøve er veloverstået, skal de hjem i stuen og stå, sammen med en Thorens 160 Super...
Meget sød... Skulle have været en gave til Den gamle by, men de havde nok, mente de... Nu har jeg den, og syntes faktisk den spiller fantastisk og ser godt ud... Så hjem skal den, så har jeg 3 fine anlæg i min lille slyngelstue...
Tube mania skrev:Det synes jeg er OK ...jeg satser på at have 2 anlæg i stuen (Arena og Ortofon), et i udestuen, et i værkstedet oooog...måske et i køkkenet.
I køkkenet er jeg allerede, det kan kun anbefales. Har ikke pladespiller kun en 901 og to dejlige højtalere i soveværelset, et komplet anlæg i spisestuen, to i stuen. Ingen udenfor. Og selvfølgelig i min langsomt erobrede længe ud til vejen, er et museum / fjernlager med det hele i mange udgaver. Godt sted spille seriøst underlig musik ingen anden i husholdningen vil høre. Det deler jeg med resten af byen i stedet
Sonyen er flot, dejligt tidstypisk.
Dagplejer
Fritids Købmand med brugte vinyler og hi-fi, skrivemaskiner og andet sjovt jeg falder over.