Hmm...over 200usd for en uden strømforsyning og ikke afprøvet...min er med strømforsyning + fransk vask og strygning ....så den virker som den skal. Så mon ikke den kan bruges til lidt bytte bytte købmand...
Luxman SQ38-DUAL CS5000-McIntosh-AMT1-Altec Lansing model 19-Rectiliniar High Boy-Arena HT25
If your amp not damp turn the volume up a bit more..
Jeg har med held brugt Telefunken PCC88 i min SP-10 som også er meget hård ved rørene. I SP-10 er det vigtigt at trioderne er internt balancerede, ved ikke om det forholder sig ligesåledes i SA2.
Snell A/III, Audio Research SP-10 rev. 6, Pass Labs X250, Berkeley Audio Design Alpha DAC, Musical Life Symphony Mk. III, SME 312, Ortofon Rohmann, SME 3012 II, Denon DL-103, Shelter 501 Mk. II, Lenco L75, Mørch GS6, Thorens TD-125 LB, Technics SL-1210.
Jo...det er nok en god ide at de passer sammen...det er jo parallel-drift, men det kan jeg jo finde ud af med AVO'en...mener jeg har lidt forskelligt jeg kan prøve med...
Luxman SQ38-DUAL CS5000-McIntosh-AMT1-Altec Lansing model 19-Rectiliniar High Boy-Arena HT25
If your amp not damp turn the volume up a bit more..