Mit grej
-
- Lokalitet: Glumsø
Re: Mit grej
Et af de nye fund..
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
- Hackenberg
- Lokalitet: Gilleleje
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg bliver nød til at spørge. Og den kunne lige så godt være til 50% af os vintagetosser; Hvorfor skal højttalerne helt op i hjørnet? Er det kvinderne/partnerne?. Vi bruger tid og penge på vores "sygdom" og så bliver resultatet bare losset op i en krog.
Skal man være single for at stille sine højttalere frit så de lyder rigtig godt?
Jeg er, i øvrigt, vild med din Audiolab-stak og dine forskellige højttalere.
Skal man være single for at stille sine højttalere frit så de lyder rigtig godt?
Jeg er, i øvrigt, vild med din Audiolab-stak og dine forskellige højttalere.
Med venlig hilsen, Claus.
-
Ja man bliver helt hæmmet i sin passion af det andet køn...
Men jeg skal nok ikke klage så meget...
Men jeg skal nok ikke klage så meget...
-
Mint loftrum er blevet ændret lidt med nogle Dali 18 istedet for Sony ss G1 og en større Yamaha nu ax-892 med CD cdx-880 og tuner tx-492rds.
- his067
- Redaktør
- Lokalitet: Aberdeen, Skotland
- Geografisk sted: Aberdeen (Det rigtige Whiskybælte. Nærmeste Brænderi: Glen Garioch)
'Nobody puts Baby in the corner'Hackenberg skrev:Jeg bliver nød til at spørge. Og den kunne lige så godt være til 50% af os vintagetosser; Hvorfor skal højttalerne helt op i hjørnet? Er det kvinderne/partnerne?. Vi bruger tid og penge på vores "sygdom" og så bliver resultatet bare losset op i en krog.
(og vi har været gift i 27 år)
Og så ville det være fedt hvis der var nogen der kunne forklare hvad jeg gør galt her: Ligegyldigt hvad jeg gør vender billederne på hovedet!)
Oracle Delphi Mk 5.5, Mørch DP-8, PT: Ortofon SPU Royal N, NLE22 med batteriforsyninger, Lyngdorf CD2, Roon Rock, Lyngdorf TDAI 3400, Sansui PS 112C HT kabler, Martin Logan Vantage....og en frygtelig masse andet.
- Anders
- Geografisk sted: København
Jeg tror du har fat i noget dér! Hvis vi bare begynder at montere højttalerne ned fra loftet, bliver det meget lettere at få de bedre halvdele til at acceptere en ordentlig placering! Skide godt, altså 

-
- Lokalitet: midtfyn
Nye huse i dag indeholder jo alle et teknikrum - men de er som regel ikke lavet til vintagegrej..
Husk nu at aftale med konen før byggeriet går i gang, at garderobens størrelse aldrig må være mere end "legeværelset". Så er der ligevægt i interesserne..
Husk nu at aftale med konen før byggeriet går i gang, at garderobens størrelse aldrig må være mere end "legeværelset". Så er der ligevægt i interesserne..

Mvh. Carsten
- his067
- Redaktør
- Geografisk sted: Aberdeen (Det rigtige Whiskybælte. Nærmeste Brænderi: Glen Garioch)
Jo da, helt ærligt overvejede jeg at hænge min QUAD ESL63 ned fra loftet over vinduerne og at vinkle dem i retning af 'lyttestolen' da konen brokkede sig over at de tog lyset fra vinduerne....Anders skrev:Jeg tror du har fat i noget dér! Hvis vi bare begynder at montere højttalerne ned fra loftet, bliver det meget lettere at få de bedre halvdele til at acceptere en ordentlig placering! Skide godt, altså

Oracle Delphi Mk 5.5, Mørch DP-8, PT: Ortofon SPU Royal N, NLE22 med batteriforsyninger, Lyngdorf CD2, Roon Rock, Lyngdorf TDAI 3400, Sansui PS 112C HT kabler, Martin Logan Vantage....og en frygtelig masse andet.
- stiv
- Lokalitet: Taastrup
- Geografisk sted: Taastrup/-Vestegnen
his067...Mod Squad Line Drive !....
Havde du ikke en Woodside pre (SC-26) ?...
"Ligegyldigt hvad jeg gør vender billederne på hovedet!)": Det er din iphone, problemet er velkendt på norske "HiFiSentralen"
Vh
Havde du ikke en Woodside pre (SC-26) ?...
"Ligegyldigt hvad jeg gør vender billederne på hovedet!)": Det er din iphone, problemet er velkendt på norske "HiFiSentralen"

Vh

- his067
- Redaktør
Jeg har stadig min Woodside, men den er nu forvist til Biblioteket/arbejdsværelset og fungerer i stereo #2 (Mørch GS6a/ICA200; Ortofon T30, Woodside, Radford MA50, Quad ESL63 (forvist til hjørnerne!!!), Revox G36, Kenwood L1000T)....