Jeg har tidligere haft EII og EIII, fantastiske højtalere.
Jeg overvejer lidt at prøve en model A eller C, men er disse modeller velegnet til en 20 kom stue?
Go søndag til alle :-)
Bedste Snell?
-
- Lokalitet: Kbh
Re: Bedste Snell?
DJakob skrev:Jeg har tidligere haft EII og EIII, fantastiske højtalere.
Jeg overvejer lidt at prøve en model A eller C, men er disse modeller velegnet til en 20 kvm stue, og ikke mindst, lyder de bedre?
-
- Lokalitet: København
DJakob skrev:DJakob skrev:Jeg har tidligere haft EII og EIII, fantastiske højtalere.
Jeg overvejer lidt at prøve en model A eller C, men er disse modeller velegnet til en 20 kvm stue, og ikke mindst, lyder de bedre?
- hificlassic
- Lokalitet: Silkeborg
- Geografisk sted: I skovens dybe stille ro
Jeg har haft Snell K, EIII, AII, B Minor og A reference. Desuden har jeg været forhandler af dem alle i Hifiklubben.
AII og EII/EIII er mine favoritter og de fungerer rigtig fint i små stuer. AIIIi er også rigtig gode, men jeg har ikke hørt dem i en lille stue.
A Reference skal have et STORT rum.
Alle gamle Snell jeg har hørt er alle blandt mine yndlingshøjttalere. Der virkelig noget godt til at slå dem
AII og EII/EIII er mine favoritter og de fungerer rigtig fint i små stuer. AIIIi er også rigtig gode, men jeg har ikke hørt dem i en lille stue.
A Reference skal have et STORT rum.
Alle gamle Snell jeg har hørt er alle blandt mine yndlingshøjttalere. Der virkelig noget godt til at slå dem
DIY BBC LS5/8, Lenco F50-8, Threshold FET Two, Crestron amps, Sentec EC-8. I Stuen JVC/Victor SX-3 på Quad Vena