B&O Vintage skrev:Du kan sende den ind til MEC i Høje Taastrup. Det er miljøministeriet som har etableret en billig renoverings værksted af elektriske husholdnings apparater for at få befolkningen til at tænke mere bæredygtig. Det kniber meget for en del og salgsstederne tilbyder sjældent reparationer af disse små apparater. Eller til en undersøgelses pris som måske overstiger værdien og så bagefter tilommer selve reparationen. Men hos MEC har de pensionister med baggrund i elektronik verden som hjælper flygtninge og borgere med lettere handikap. Jeg har fået en Pioneer fra 1969 total renoveret for 450,-. Der var ingen radio mere, den ene kanal var svag og en masse skradt. Nu er den superb iorden. Det tog 5 måneder inden jwg så den igen men jeg et så tilfreds at de har fået fire andre maskiner ind til reparation. Så hvis du har tålmodighed, så kan du skrive et brev og vedlægge og sende den derind med G-post til 78,-. Jeg har ingen aktier i det eller ej heller ansat af Miljøministeren. Der findes vidst et værksted i Aarhus også. Du skal redde din 2400,ikke købe en tilsvarende. Den er der sjæl i.
spuncut skrev:acj1980 skrev:....
Spuncut, så er vi jo to, jeg boede der tilbage i 1997/98 da jeg gik på teknisk skole på Grundtvigs alle, skolen er idag desværre revet ned pga at skolen var bygget ovenpå en gammel losseplads
Jeg gik der 10 år tidligere. I Sønderborg var der gang i spritbåden hver torsdag og det var begrænset hvad man fattede fredag formiddagog så var der jo "Kontoret", den lokale
Skidt at vores gamle skole er revet ned
![]()
MVH Henning
acj1980 skrev:spuncut skrev:acj1980 skrev:....
Spuncut, så er vi jo to, jeg boede der tilbage i 1997/98 da jeg gik på teknisk skole på Grundtvigs alle, skolen er idag desværre revet ned pga at skolen var bygget ovenpå en gammel losseplads
Jeg gik der 10 år tidligere. I Sønderborg var der gang i spritbåden hver torsdag og det var begrænset hvad man fattede fredag formiddagog så var der jo "Kontoret", den lokale
![]()
MVH Henning
man har åbenbart fået renset grunden op,
acj1980 skrev:spuncut skrev:acj1980 skrev:....
![]()
MVH Henning
Spritbåden sejlede faktisk for sidste gang i december 1997, hehe "kontoret" på BS Ingemanns kollegiet husker eg særdeles godt, der var stadigvæk noget om snakken om at fredagen var folk sku ikke så friske, heldigvis fik vi jo fri 11.30, så det var til at holde ud, vi sad også og pimpede og smuglede øl ind på skolehjemmet![]()
![]()
ja det er ærgerligt at skolen er fjernet, man har åbenbart fået renset grunden op, for der er skudt nye bygninger op på tomten idag
Fredmarantz skrev:
Det kunne jo være, at der nogle gode folk i det syd/sønderjydske, som kunne ét eller andet med Beomaster 2400? -
Var det noget for vores D.Duck? (måske lidt uhøfligt at nævne ham, når han ikke selv har meldt sig), men han er en dygtig mand.
Vh
freddy
D.Duck skrev:Fredmarantz skrev:
Det kunne jo være, at der nogle gode folk i det syd/sønderjydske, som kunne ét eller andet med Beomaster 2400? -
Var det noget for vores D.Duck? (måske lidt uhøfligt at nævne ham, når han ikke selv har meldt sig), men han er en dygtig mand.
Vh
freddy
Det gør ikke noget Freddy. Vil gerne hjælpe men bor jo ikke lige i nærheden (tæt på Esbjerg)
Mvh
Per H
Marianne skrev:Man er nødt til at citere indlæg ........
Marianne skrev:.....eller er der andre muligheder for at tagge folk i dette forum?
jan_stevns skrev:Marianne skrev:Man er nødt til at citere indlæg ........
Næeh - ikke som sådan , men det kan gøre det lettere at forstå hvad det man skriver relaterer sig tilMarianne skrev:.....eller er der andre muligheder for at tagge folk i dette forum?
Marianne skrev:Forstår hvad du mener, men det er da om at holde tungen lige i munden når det bliver citat i citat
spuncut skrev:Man kan vel bare svare direkte og nøjes med at bruge citater eller "Til Marianne" hvis det er nødvendigt. Hvis der postes et indlæg medens man skriver får man det at vide når man klikker [Udfør] hvorefter man kan foretage de nødvendige henvisninger.
MVH Henning
Tilbage til Vintage transistor-udstyr
Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster