B&O 7 Polet Din Stik
- Klausen
- Lokalitet: Skive
- Geografisk sted: Roslev
B&O 7 Polet Din Stik
B&O 7 Polet Din Stik fra en B&O CD til 5 Polet Din stik så den passer i en B&O 4400 er det noget man kan få eller skal man selv til at lodde noget sammen.
-
peer
- Lokalitet: rønne
B&O 7 Polet Din Stik
De 2 yderste ben i stikket kan normalt skrues ud. Mvh. Peer
- ST-lab
- Lokalitet: Holstebro
- Geografisk sted: Det mørke Vestjylland
B&O 7 Polet Din Stik
De 2 ekstra ben (de yderste) har ofte en kærv. Hvis de har, kan de ekstra ben skrues ud med en lille skruetrækker.
(EDIT: Der var jeg for sen på den. Beklager indlægget)
(EDIT: Der var jeg for sen på den. Beklager indlægget)
mvh / ST-lab
- Klausen
- Lokalitet: Skive
- Geografisk sted: Roslev
B&O 7 Polet Din Stik
Takker fra min ven, nu kan han høre cd'er, men så er det bare om man kan huske det hvis man får spørgsmålet igen.
- Louis
- Lokalitet: Hørning
B&O 7 Polet Din Stik
Jeg bruger lige en ældre tråd til spørgsmål.
Jeg har en god ven der spørger hvilket kabel han skala bruge for at sætte en almindelig cd afspiller til hans beonaster 3500.
Jeg er ikke skarp i B&O men så vidt jeg kan se på manualen er stikkene på en beonaster 3500 7 polet din. Og de typiske adapterkabler er jo 5 polet til rca.
Kan man bruge et 5 polet eller skal man ud i en specialløsning?
Jeg har en god ven der spørger hvilket kabel han skala bruge for at sætte en almindelig cd afspiller til hans beonaster 3500.
Jeg er ikke skarp i B&O men så vidt jeg kan se på manualen er stikkene på en beonaster 3500 7 polet din. Og de typiske adapterkabler er jo 5 polet til rca.
Venligst Louis
-
cdp
- Lokalitet: midtfyn
B&O 7 Polet Din Stik
Ja - de 2 ekstra ben er ifm. link/styring - så de respektive modeller taler sammen.Louis skrev: 03 dec 2025, 06:50 Jeg bruger lige en ældre tråd til spørgsmål.
Har man derimod knækket nr. 6 & 7 pind af og får brug for dem, er der visk kun nyt stik og loddekolbe tilbage.
Mvh. Carsten