jeg har mulighed for at købe en Tandberg (Thorens) td165, men kan det passe at inner tallerknen har et hvad minder om velcro rundt omkring? Altså rundt der, hvor drivremmen kører. Det har jeg aldrig set før på Thorens' pladespillere.
Tak for det. Er det fra en Tandberg (Thorens) td165?
Inner tallerknen var nu ikke "aluminium" som din, hvilket er hvad der normalt bruges på første udgaven af Td160. På den Tandberg td165 jeg har kig på er inner tallerknen en form for plast som i mit link. Mener også din udgave har 10mm leje, hvor td165 har 7mm.
Min Td-165 ser sådan her ud under tallerkenen. Og den arm der oprindeligt sad på var også den her afbildede. Faktisk ser det ud som om den du linker til Jac, er en 166 Mk.II der har fået skiftet toppladen.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
td165'eren kom vist både med aluminium og den senere "plastic" tallerken, som også td160'eren gik over til. Men det er nu også lige meget, på den tandberg sidder plastic (7mm) udgaven med påklistret velcro :-) Rigtig flot td165 by the way!
Tandbergen lader jeg passerer, tak for hjælpen. :-)
Tjoe 165'eren i plastik 7mm udgaven hed så 166, som jeg også har, med den samme arm som jeg viste i ovenstående billede. Den senere 166 Mk.II kom så med den sorte kunststof arm. Men uanset er 16x serien ikke ueffens og velcro'en er i hvert fald ikke originalt...