Lille ny til samlingen
-
- Lokalitet: Frederiksberg
Lille ny til samlingen
Så nu skal jeg have fundet et bånd og teste den med; der er lidt af hvert at tage af i samlingen... Indtil videre ser det lovende ud; alt kører som det det skal.
Og hvis jeg skulle komme i tvivl om noget betjeningsmæssigt, er der jo altid manualen. Som, lidt pudsigt, er henvendt til kvindelige brugere. Jeg er positiv og tager det som venligt og høfligt ment...
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
- B&O Vintage
- Dobbelt profil, udelukket fra forummet
- Lokalitet: Egebjerg Nykøbing Sj
- Geografisk sted: 4500 Nykøbing fritids branchemedlem
Re: Lille ny til samlingen
Dejlig lille nips. Tillykke.
Dagplejer
Fritids Købmand med brugte vinyler og hi-fi, skrivemaskiner og andet sjovt jeg falder over.
Fritids Købmand med brugte vinyler og hi-fi, skrivemaskiner og andet sjovt jeg falder over.
-
- Lokalitet: København
- Geografisk sted: 2200
Som jeg husker det, er din samling af Nagra også noget nær komplet, så du må vel igang med noget nyt.
Jeg har undgået Spolebåndoptagere. Selv om det er en hemmelig forelskelse og altid har fascineret mig. De er for store, tunge og besværlige at skjule for resten af familien.
Men måske de små her kan være vejen frem, lækre og fyldt med effektive detaljer.
Tillykke med den lille ny.

Jeg har undgået Spolebåndoptagere. Selv om det er en hemmelig forelskelse og altid har fascineret mig. De er for store, tunge og besværlige at skjule for resten af familien.
Men måske de små her kan være vejen frem, lækre og fyldt med effektive detaljer.
Tillykke med den lille ny.
Mvh
Michael
Jeg går primært efter udseende . . . det indvendige skal vi nok få styr på.
Michael
Jeg går primært efter udseende . . . det indvendige skal vi nok få styr på.
-
- Lokalitet: Kbh
Fin lille maskine, til en fin pris.
Jeg har også en svaghed for spolebåndoptagere, jeg prøver at begrænse det, men har da stadig 5 stk. (det har været meget værre
)

Jeg har også en svaghed for spolebåndoptagere, jeg prøver at begrænse det, men har da stadig 5 stk. (det har været meget værre

- Strandvaskeren
- Lokalitet: Hedehusene
Fin maskine og jeg elsker bare det tyske der, det bli'r bare ikke mere høfligt og højtragende..
Hygge..
Thomas
Thomas