Her er hvad jeg har indtil videre. Mangler bare en matchende pioneer tuner Cdafspilleren er pioneer pd-30-s. Den sorte er min gamle panasonic dvd, fra 99/2000. Kablerne er tara labs prism 11 og tara labs prism klara.
20140919_072355.png
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af beodude 17 jul 2015, 21:38, rettet i alt 1 gang.
Jeps, kigger så småt efter nogle pioneer højtalere, ca samme størrelse som de beovox. Og helst gerne med lige så god lyd :)
Rack´et tilhørte faktisk en Pioneer sx-303 receiver med tilhørende bånd og pladespiller og nogle 2vejs højtalere. delefilteret i højtalerne bestod af en eller to modstande på ledningen. De var ret elendige, men selve kassen var fin. Et af de komplette sæt man kunne købe før i tiden.
Der er vist ikke mange pioneer højtt. så små som beovox , hvis de skal matche de kvaliteter din 8500 byder på.. - der har nok været en kondensator i de "elendige" højtt. Hvad søger du af pladespiller??
beodude skrev:Jeps, kigger så småt efter nogle pioneer højtalere, ca samme størrelse som de beovox. Og helst gerne med lige så god lyd :)
Rack´et tilhørte faktisk en Pioneer sx-303 receiver med tilhørende bånd og pladespiller og nogle 2vejs højtalere. delefilteret i højtalerne bestod af en eller to modstande på ledningen. De var ret elendige, men selve kassen var fin. Et af de komplette sæt man kunne købe før i tiden.
Lyder spændende håber du fortsætter med at lægge billeder op.
Her er så en opdatering, af hvordan det ser ud herhjemme nu. Ny stue og tv, ellers det samme udstyr indtil videre. Bortset lige fra de Dali 103, som ikke er vintage og som jeg ikke har placeret endnu.
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.