Hej, er der nogen herinde der kan hjælpe med at pickup hus til an sony ps-x600 partno: X-4869-912-0 , jeg kan godt finde det på ebay men syntes det er en voldsom pris de forlanger.
hilsen Benny
PS-X600
-
- Lokalitet: Hvidovre
- Geografisk sted: Hvidovre
- Tonni
- Lokalitet: Dalbyover
- Geografisk sted: Det sorte Jyllands næserod, Lidt norden for arret!
Re: PS-X600
Knap 30 $ + porto er ikke ret meget for en reservedel. Men så risikerer du told moms og deklarering...
Hvis nu du får tråden ind under Køb/salg/bytte, og efterlyser det den vej, kan det jo være du er heldig at der er en der har en rodekasse...
Med venlig hilsen
Tonni
Hvis nu du får tråden ind under Køb/salg/bytte, og efterlyser det den vej, kan det jo være du er heldig at der er en der har en rodekasse...
Med venlig hilsen
Tonni
Bare det GLØDER!!!
- hificlassic
- Lokalitet: Silkeborg
- Geografisk sted: I skovens dybe stille ro
rigtig ofte går de små pakker fra USA uåbnet igennem tolden i december, da de ved at rigtig mange er gaver som ikke skal fortoldes. Jeg havde taget chancen
DIY BBC LS5/8, Lenco F50-8, Threshold FET Two, Crestron amps, Sentec EC-8. I Stuen JVC/Victor SX-3 på Quad Vena
- mcs_5
- Branchemedlem
- Lokalitet: Haderslev
- Geografisk sted: Sønderjylland
Hvem har bildt dig det ind? Gaver bliver også fortoldet...hificlassic skrev:da de ved at rigtig mange er gaver som ikke skal fortoldes.
Mikkel
-
- Redaktør
- Lokalitet: Herning
Det er vel også mere momsen (25%), som er den største del af det beløb, som af fællesskabet er blevet vedtaget, at vi alle skal betale af varer som incl. forsendelsesomkostninger løber op på min. 80 kr - hvis pakken er sendt fra et sted uden for EU. Penge, som tilfalder statskassen (som er os alle). Så er der lige opkrævningsgebyret på 160-70-80-kr, som pakke/brevomdeleren skal have for papirarbejdet og opkrævningen.
Vh
Freddy
Vh
Freddy