JBL SA600
- hificlassic
- Lokalitet: Silkeborg
- Geografisk sted: I skovens dybe stille ro
JBL SA600
Jeg har lige købt sådan to JBL SA600, og vil frygtelig gerne have en kyndig kender til at starte dem op på vario. og lige kigge dem efter.
Den ene skulle virke, mens den anden skulle have problemer med lytter i effektdelen (men virke som forforstærker).
Mvh Verner
Den ene skulle virke, mens den anden skulle have problemer med lytter i effektdelen (men virke som forforstærker).
Mvh Verner
DIY BBC LS5/8, Lenco F50-8, Threshold FET Two, Crestron amps, Sentec EC-8. I Stuen JVC/Victor SX-3 på Quad Vena
- MDA
- Admin
- Lokalitet: Nordjylland
- Geografisk sted: Støvring
Re: JBL SA600
Tillykke med dem, de er fine :)
-
- Redaktør
- Lokalitet: Herning
Ja- de er meget fine, men som du selv er inde på, så skal de til tekniker - én, som kan bringe dem i sikker og spilleklar stand - begge to, ville jeg synes. Jeg vil da råde dig til, at du ikke tænder dem, før service er gennemført.
Vh
Freddy
Vh
Freddy
- hificlassic
Jeg gør ingenting før en med kyndig hånd, har kigget dem efter og haft dem startet op.
Skal bare lige finde en der har mod på det. Jeg betaler selvfølgelig for det. Men han skal have haft en SA600 i hænderne før. T-circuit er jo ikke helt som andre forstærkere.
Mvh Verner
Skal bare lige finde en der har mod på det. Jeg betaler selvfølgelig for det. Men han skal have haft en SA600 i hænderne før. T-circuit er jo ikke helt som andre forstærkere.
Mvh Verner
DIY BBC LS5/8, Lenco F50-8, Threshold FET Two, Crestron amps, Sentec EC-8. I Stuen JVC/Victor SX-3 på Quad Vena
-
- Redaktør
Ja- jeg håber, at du finder en dygtig én til det job - de skal i hvert fald laves ordentligt.
Vh
Freddy
Vh
Freddy
- NikonSP
- Geografisk sted: Jylland
Hej Vernerhificlassic skrev:Jeg gør ingenting før en med kyndig hånd, har kigget dem efter og haft dem startet op.
Mvh Verner
Henrik, - ham der rep. alle mine ting, - har repareret JBL SA-600 og flere andre af samme type/årgang for mig tidligere. Du kan roligt overlade den/dem til ham, hvis det er. Du kan normalt træffe ham på/evt. tlf. svarer:
Arnborg Special Service
Mob. 27322288
Vh/
Harvey
Der er nu noget ved en Marantz, - og mange andre ting . . .
- NikonSP
- Geografisk sted: Jylland
-
Ja, og tillykke med dine SA-600
Fantastiske maskiner. . . . . !
Vh/
Harvey
Ja, og tillykke med dine SA-600

Fantastiske maskiner. . . . . !
Vh/
Harvey
Der er nu noget ved en Marantz, - og mange andre ting . . .
- hificlassic
Ham prøver jeg. Det ligger også lige ved siden af hvor jeg går på jagt. Tak for det.
Mvh Verner
Mvh Verner
- Louis
- Lokalitet: Hørning
Ham kan jeg anbefale, han har lavet min H/K Citation Twelve, til UG!NikonSP skrev:Hej Vernerhificlassic skrev:Jeg gør ingenting før en med kyndig hånd, har kigget dem efter og haft dem startet op.
Mvh Verner
Henrik, - ham der rep. alle mine ting, - har repareret JBL SA-600 og flere andre af samme type/årgang for mig tidligere. Du kan roligt overlade den/dem til ham, hvis det er. Du kan normalt træffe ham på/evt. tlf. svarer:
Arnborg Special Service
Mob. 27322288
Vh/
Harvey
Venligst Louis
- hificlassic
Så er de afleveret i Arnborg. Spændende hvad det ender med
- kbekke
- Lokalitet: Vejle
Jeg tror det ender med noget godt. Arnborg-manden er vist ik' så ringe endda.hificlassic skrev:Så er de afleveret i Arnborg. Spændende hvad det ender med

Ornithology
- hificlassic
Arnborg manden virker særdeles kompetent og grundig.
Men det der blev købt som 2 fungerende integrerede forstærkere (fejl i enkelt elektrolyt på den ene oplyste sælger) til 6000kr samlet, viste sig at være 2 defekte og modificerede forstærkere, som ender i 10.000kr samlet når de er færdige og tilbage til original stand. ÆV
Men det skal jo gøres...
Men det der blev købt som 2 fungerende integrerede forstærkere (fejl i enkelt elektrolyt på den ene oplyste sælger) til 6000kr samlet, viste sig at være 2 defekte og modificerede forstærkere, som ender i 10.000kr samlet når de er færdige og tilbage til original stand. ÆV
Men det skal jo gøres...
- hificlassic
Mangler to stk af de store electrolytter til min SA600 - er der mon nogen der kan hjælpe?
Tror det er 4500mfd og 45 vdc, men tjekker ligge for en sikkerhedsskyld
Mvh Verner
Mvh Verner
-
- Redaktør
Hvad med at lade dem restuffe?? Det har "Arnborgmanden" prøvet før med disse.hificlassic skrev:Mangler to stk af de store electrolytter til min SA600 - er der mon nogen der kan hjælpe?
Mvh Verner
Vh
Freddy
- Louis
- Lokalitet: Hørning
'Arnborgmanden' lyder som en eller anden kriminel på fri fod;)Fredmarantz skrev:Hvad med at lade dem restuffe?? Det har "Arnborgmanden" prøvet før med disse.hificlassic skrev:Mangler to stk af de store electrolytter til min SA600 - er der mon nogen der kan hjælpe?
Mvh Verner
Vh
Freddy
Venligst Louis