Hilsen Vintage-Politiet

Selvom tråden her lige er blevet dømt (retfærdigt) ude af vintagepolitiet, så vil jeg skynde mig at føje dette til:Mads-skov skrev:Det er lidt en svær beslutning at tage, er låst fast hvis det viser sig at den ikke passer :-) men igen, det er jo lyden det kommer an på!
pqrannes, hvis du ligger inde med en du kan undvære vil jeg meget gerne købe den af dig :-)
Ja, som jeg skrev tidligere - en universalfjernbetjening til en 20'er kan løse problemetpqrannes skrev:Men alle tre virker på begge mine Sony CDafspillere med play, spol frem, spol tilbage, spring frem, spring tilbage, pause og stop.
Du må da egentligt godt skaffe mig et par af de 20 kroners universaler :)mcs_5 skrev:Ja, som jeg skrev tidligere - en universalfjernbetjening til en 20'er kan løse problemetpqrannes skrev:Men alle tre virker på begge mine Sony CDafspillere med play, spol frem, spol tilbage, spring frem, spring tilbage, pause og stop.
Mikkel
De solgte dem i Tiger for et par år siden. Måske har de dem endnu? De ser ret billige ud, men virker fint. Ellers sælger jeg nogen til 52 kr. - jeg kan ikke huske hvad de koster i indkøbjan_stevns skrev:Du må da egentligt godt skaffe mig et par af de 20 kroners universaler :)