Hej Tube
Din Amplidan EL84-ting der, skulle vel ikke tilfældigvis være en makker til min ?
I givet fald skulle jeg da være endog meget interesseret i således at erhverve et stereo-sæt, skulle du evt. have tanker om at sælge/bytte.....
MVH spuncut
Amplidan forstærker
- spuncut
- Lokalitet: Lolland Nordvest
- Kontakt:
Re: Amplidan forstærker
Pioneer: SA-6500II, 7500 og 8500II. Hafler: DH-220, P230, P500. Nikko: Alpha II, III, 130. Beta II, 30. Sentec SC8
Thorens TD160BII. Ortofon: MC30SII, T20. SME: 3009 Imp
Scandyna: A10: SS/SS A25: SE/SE, PL/PH, SS/SS, SE/SS. A30x: SS/SS. A45x: SS/SS
Thorens TD160BII. Ortofon: MC30SII, T20. SME: 3009 Imp
Scandyna: A10: SS/SS A25: SE/SE, PL/PH, SS/SS, SE/SS. A30x: SS/SS. A45x: SS/SS
Hej Tube Mania, det er helt okay ;-), det kunne nu stadigvæk være sjov at se hvad det er for nogle banditter.. i træ skriver du.. de har vel et jernchassis indvendigt ikke?
- Tube mania
- Lokalitet: Horsens området
- Geografisk sted: Øst Jylland
Jo...det må det vist være...denne har Pqrannes doneret og kommer vist fra en domkirke i hans område. Den har 4 udgangsrør og 3 ensrette-rør...driver alle belastninger fra 1,5ohm og op til 10. Jeg skal nok bringe et billede af Amplidanen...men nu skal jeg til køjs.

Luxman SQ38-DUAL CS5000-McIntosh- AMT1 -Altec Lansing model 19- Rectiliniar High Boy-Arena HT25
If your amp not damp turn the volume up a bit more..
.
If your amp not damp turn the volume up a bit more..
.
fræk og lækker sag ;-)Tube mania skrev:Jo...det må det vist være...denne har Pqrannes doneret og kommer vist fra en domkirke i hans område. Den har 4 udgangsrør og 3 ensrette-rør...driver alle belastninger fra 1,5ohm og op til 10. Jeg skal nok bringe et billede af Amplidanen...men nu skal jeg til køjs.
Jeg har iøvrigt her til aften begyndt på at gå alle de elendige hunts kondensatorer efter og få dem skiftet, jeg har ladet 2 sidde da de ikke er drevet, så er jeg begyndt på lyttene, der er godt nok blevet fusket lidt ovre i power delen ved el34, for den ene katode lyt var på 50U mens den anden var udskiftet til 100u, yderligere er den ene katodemodstand en 275ohm og den anden en 300ohm´s.. flot flot da 

NEJ hvor er den fantastisk! Glæder mig til at se den næste gang jeg kigger forbiTube mania skrev:Jo...det må det vist være...denne har Pqrannes doneret og kommer vist fra en domkirke i hans område. Den har 4 udgangsrør og 3 ensrette-rør...driver alle belastninger fra 1,5ohm og op til 10. Jeg skal nok bringe et billede af Amplidanen...men nu skal jeg til køjs.

Mvh.
Jan
Det var ikke den store omgang der skulle til, den spiller ganske fint, dog sprutter det ensretter rør en hel del.. så et nyt skal der til