Jeg har købt mig sådan en dejlig Sony ST-5950 tuner. Den er i rigtig flot stand. Desværre mangler den sorte plastikknap på vippekontakten Dolby FM/FM/AM. Er der mon nogen der sådan en sort knap liggende jeg kan bruge?
Den ligner meget dem der også sidder på Luxman 5L15, 5C50 mm
mvh Verner
DIY BBC LS5/8, Lenco F50-8, Threshold FET Two, Crestron amps, Sentec EC-8. I Stuen JVC/Victor SX-3 på Quad Vena
Den er sgu da flot den tuner
Finder du ikke en original knap, mener jeg Musikforretningerne "Eskildsen" har nogle der minder om dem, som du sikkert kan bruge som nødløsning. Jeg købte engang til et sæt Kenwood L-09M..
Er Thomas i tvivl om jeg kan se forskel på en dreje-/vippeknap :-)
Det er selvfølgelig en vippeknap når jeg skriver det, og som man ser har den tre positioner i vertikal række
Selve kontakten som den skal på er flad, så den bare skubbes ind over - ikke rund som drejekontakter
DIY BBC LS5/8, Lenco F50-8, Threshold FET Two, Crestron amps, Sentec EC-8. I Stuen JVC/Victor SX-3 på Quad Vena
Verner det har intet at gøre med hvad du skrev, men hvad jeg synes jeg så umiddelbart efter at have læst Jgreen's indlæg.
Har en afdanket 5L15, hvor der stadig sidder to af de knapper på. Send mig din adr. , hvis du vil ha' den ene..