Ja, det kulsorte hår er fantastisk! Jeg v'il være Elvis - eller i alt fald gerne kunne passe hans lædertøj anno 68!Marantzman skrev:...og kulsort hår...
PQR
Ja, det kulsorte hår er fantastisk! Jeg v'il være Elvis - eller i alt fald gerne kunne passe hans lædertøj anno 68!Marantzman skrev:...og kulsort hår...
Hmm, er det ikke den koncert hvor han er ved at dø af grin, over en "korpige"? - I nummeret "love me tender"?pqrannes skrev:Og inden nogen når at skrive noget grimt!
Det ser sådan ud:
Og det er stadig fedt!
PQR
Jo, det kunne det godt være. Jeg har ikke set alle 3 dvd'er endnu.Tonni skrev: Hmm, er det ikke den koncert hvor han er ved at dø af grin, over en "korpige"? - I nummeret "love me tender"?
Ja der var en gang en 10 årig dreng der tudede da "ham Elvis" døde...
Tre dvd'er! - God fornøjelse!!!pqrannes skrev:Jo, det kunne det godt være. Jeg har ikke set alle 3 dvd'er endnu.Tonni skrev: Hmm, er det ikke den koncert hvor han er ved at dø af grin, over en "korpige"? - I nummeret "love me tender"?
Ja der var en gang en 10 årig dreng der tudede da "ham Elvis" døde...
PQR
Jeg kan huske sangen "Didi" (inkl. video). Har jeg set den på fransk TV (jeg kunne se et fransk musikprogram engang), eller har det (gisp) været MTV?pqrannes skrev:Siden blev rebellen Cheb Khaled ("unge mand Khaled", betyder det) kendt under navnet "Khaled"
Det var også min tanke - igen - da der i aftes var skruet op for Link Wray's "Beans and Fatback" via denon 103, Shell Northport og Jealvox, og jeg drejede lidt op og ned på både treble og bas (ingen af dem står overhovedet i midten, som heldigvis ikke er markeret på nogen måde) - når hele ens signalkæde er ulineær den ene og den anden vej, gælder det bare om at få det til at lyde skønt. Og det gør det! Jeg var i den 7. himmel.r-l-b skrev: ...Pladen er en DMM udgave af optagelsen fra 1954 - mono - som har en svag tendens til at "minniemouse" stemmerne - men det findes der råd for med lidt tilt på tonekontrollen og især tannoy/duelund og denon 103's udprægede trang til at få musik til at lyde godt fremfor at bekymre sig så meget om hi-fi ...