Det gjorde de lige der ja og det lød...CARS10 skrev:Wow, spiller de alle sammen på engang. ?
carsten
...ikke specielt godt men det var skideskægt!
Det gjorde de lige der ja og det lød...CARS10 skrev:Wow, spiller de alle sammen på engang. ?
carsten
Ikke for at lokke en mand, der allerede er ved at gå over the top med vintage-udstyrkbekke skrev:Jeg vil påstå, at man ikke har hørt de gamle Beovox'er, hvis man ikke har hørt dem med cuberne. Det er ikke "hi-fi" i moderne forstand, til gengæld lyder de godt også når man står og skræller kartofler langt udenfor sweet-spot.
Jamen, Bent altså. Du er jo en rigtigt "hulemand". Sådan et sted har jeg altid ønsket mig. Men bruger du slet ikke højtalere
Shame on You.... Har du ikke din Sansui AU999 mere....! Argh...det skærer i hjertet...smitty skrev:Og her i Brønshøj må det være min Pioneer SX-1010 fra sidst i 70´erne, som skulle være helt original. Det påstår Julemandsskydereni hvert fald som jeg købte den af
![]()
Den spiller i hvert fald stadig dagligt med mine HPM-100, som dog har fået skiftet et par smådele.
Nogen der kan præcisere produktionsår for sx-1010, synes ikke jeg kan google mig til svaret?