Mike-joe skrev:At man skal tilmelde sig, at det skal koste 120,- for en kop kaffe. Det er vist sjovere at køre en tur til Viborg, gå på cafe og en tur hos sound to vision og se på hi-hi.
Tja'e. Tag du bare på café, og gå til en lukket dør, hos S2V. De skal til messe i Aarhus...
Så betaler vi andre gladeligt for en konge oplevelse på Hald Hovedgaard...
Jeg glæder mig som et lille barn..!
Lad nu være med at bruge kræfter på en ny-tilmeldt “sort-seer”… Han har misforstået nogle ting og er sandsynligvis ikke herinde om en uge (eller mindre…)
Forstår ikke det skulle være et problem, at man skal tilmeldes og betale 120,-kr.
Som der er blevet skrevet, så har folk lagt et stort arbejde i det her, så...
Men en anden ting er at, det forhindre "folk fra gaden" i at bare vade ind, og det er måske ikke så tosset.
Stereophonic sound, PERSPECTA SOUND and DOLBY STEREO are here to stay ! Bofa Todd-AO Rack: 6stk. V40 - 2stk. V15 og 6stk. Magnet-toneforforstærker.
Der skulle vel ikke være nogen der kan huske eller har billider/styr over hvad nummer der blev spillet til fremvisningerne af højtaler til Træffet :) ?
jeg tog et par stykker; der var Harry Belafontes version af "Losing hand" på Klipsch (eller var det rogers?) den var på en plade kaldet "the wonderful sounds of male voices" - jeg har sidenhen købt en reissue af pladen "Harry Belafonte sings the blues" hvor samme nummer er på.
senere hørte vi også Herbie Hancock "My point of view" på Mcintosh og Klipsch.
Dét var lige de numre der stjal min opmærksomhed
herbie.jpg
harry.jpg
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
"I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy" - Tom Waits
Luxman, Marantz, Pioneer and JBL, SME og Ortofon + det løse...
Sorenki skrev:jeg tog et par stykker; der var Harry Belafontes version af "Losing hand" på Klipsch (eller var det rogers?) den var på en plade kaldet "the wonderful sounds of male voices" - jeg har sidenhen købt en reissue af pladen "Harry Belafonte sings the blues" hvor samme nummer er på.
senere hørte vi også Herbie Hancock "My point of view" på Mcintosh og Klipsch.
hificlassic skrev:og "At last" med Etta James https://en.wikipedia.org/wiki/At_Last! i en helt ny genudgivelse på vinyl
En helt igennem forrygende plade
Hej Verner
Vil du evt. lægge et billede op + et nummer, for der er mange nyere udgaver af 'At last' med Etta James.
Der er nu noget ved en Marantz, - og mange andre ting . . .