his067 skrev:Det er en fristende tanke....men nok lidt for dyr. Men selvfølgelig, hvis der er stemning for det kunne jeg jo prøve at se hvad der kan gøres.
Højlandet? Det ville være en drengedrøm, der gik i opfyldelse... Men er bange for en weekend var som et slik på en slikkepind. Sødt, men kun en smagsprøve...
his067 skrev:Det er en fristende tanke....men nok lidt for dyr. Men selvfølgelig, hvis der er stemning for det kunne jeg jo prøve at se hvad der kan gøres.
Skulle der være en træfdeltager, der havde en enkelt 25ohms modstand på omkring 10w til delefiltret til Vitavoxen, måtte han gerne sige til og tage den med.
Vitavox CN 121 med S3 og Peerless C150Ws i OB, Vitavox Bitone 6201, Vitavox Bitone 3200, El Pipe-O subwoofer. Tannoy Monitor Gold 15" i 200 l hjørnekabinetter. Altec Model Fifteen, Elekit 8900, Luxman CL34, Garrard 401, Thorens 524.
ralphandersen skrev:Skulle der være en træfdeltager, der havde en enkelt 25ohms modstand på omkring 10w til delefiltret til Vitavoxen, måtte han gerne sige til og tage den med.
Hvis du kan bruge en 20 ohm / 11W modstand, så er den din. Jeg kan ikke komme tættere på.
Mvh Kenneth
Mvh Kenneth
Sansui and Marantz - The very best, from the East and the West...
Den glade giver af flasken til højre (Trigger/Stig) mener at flasken gerne må vandre østpå så den kan sprede glæde blandt Thorens TD-124 ejere (m.fl.?) på de kanter.
Hvis nogen fra andre kanter af landet, vil have en sjat med hjem fra mini-træffet, bedes De medbringe en lille (meget lille) flaske.
Til alm. oplysning står der nu også en dunk hos Louis på Århus-kanten.
PQR
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
Thorens/L'Audiophile/Bofa/Goodmans
Siemens/Klangfilm (p.t. på hylden
Mono (og stereo)
Med mere.
pqrannes skrev:Jeg har smøremiddel med til træf i morgen.
IMG_20210528_182526.jpg
Den glade giver af flasken til højre (Trigger/Stig) mener at flasken gerne må vandre østpå så den kan sprede glæde blandt Thorens TD-124 ejere (m.fl.?) på de kanter.
Hvis nogen fra andre kanter af landet, vil have en sjat med hjem fra mini-træffet, bedes De medbringe en lille (meget lille) flaske.
PQR
Håber I får et godt træf - og at der ikke bliver byttet om på de to substanser i kampens hede
pqrannes skrev:Jeg har smøremiddel med til træf i morgen.
IMG_20210528_182526.jpg
PQR
Den vil være tilgængelig engang Midt i Juni - den er gået bort i nedpakningen - men den dukker op ved udpakningen :)