Hej
Hvor kan man gå hen med en lille transportabel Spolebåndoptager (minder lidt om den fra 60'er serien mission impossible), og få den fixet her i Kbh?
Trækker ikke spolen - hvis man hjælper til så er der masser af lyd.....
Noget med en drivrem måske?
Fik lavet min 8 track hos en fyr i Ishøj - men kan dæleme ikke huske navn eller adresse.....
Pft
Hilsen luc
Rep af Spolebåndoptager
- luc
- Lokalitet: 1720 Vesterbro
Rep af Spolebåndoptager
Revox B790, TD 160 og 147, Rogers LS3/5A - AB1, Luxman – D-113D, Cambidge Audio DAC, Luxman C-12, B-12ere, M-12, Sony Elcasset EL-7, Panasonic 8-track, Philips DCC, Sony MD + det løse.
-
- Lokalitet: København
Re: Rep af Spolebåndoptager
Jeg har fået hjælp af Finn fra Kastrup, han sælger også en del maskiner på dba, ikke svært at finde ham
Matthias fra KBH - stor fan af Lenco, Thorens, Garrard og mellemhjul drevet pladespiller i det hele taget. Har ikke særlig meget forstand på elektronik, men elsker vinyl og shellac.
-
- Lokalitet: Stenløse
- Kontakt:
For alt i verden, undgå ham! Han er en fusker og har intet forstand på elektronik eller spolebåndoptagere. Det han sælger er i mange tilfælde defekt og han er meget ilde set af folk. Der er ufattelig mange klager på ham. Gå langt uden om ham!!!!mantelteo skrev:Jeg har fået hjælp af Finn fra Kastrup, han sælger også en del maskiner på dba, ikke svært at finde ham
Peter
-
- Udelukket fra forummet
- Lokalitet: Allerød
kik inden i maskinen, det lyder som en drivrem!
Det ville hjælpe hvis du skrev hvad maskinen hed!
VH Torben
Det ville hjælpe hvis du skrev hvad maskinen hed!
VH Torben