Hej
Jeg har netop fået fremstillet en kopi af en knap til en Nikko ATD-1 for et andet medlem af forumet. Det blev faktisk ok - uden dog at være perfekt.
Den originale ses her øverst, sammen med kopien og bortset fra affasninger der står blanke har den originale en lidt grålig glat overflade. Er der nogen der har en ide til hvad det er for en overfladebehandling den originale knap har fået?
Kopiering af knap
- skjold
- Lokalitet: Odense
- Geografisk sted: Fyn
- Kontakt:
Kopiering af knap
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
- PerHej
- Lokalitet: Aabybro
- Geografisk sted: Nordjylland
Re: Kopiering af knap
Jeg vil glasblæse den, bare søg på glasblæning i google
Hilsen PerHej
Hilsen PerHej
nakamichi 610 + 620 - Marantz CD65 - Lenco L75
- Max
- Lokalitet: 8700 Horsens
- Kontakt:
Hvis du så heldig at der ikke er for meget bly i aluminumen, ja så kan en gang kausisk soda klar det. Er der bly i, ja så bliver den sort, men det kan måske fjernes med en gang saltsyre.
Mvh Max
- Louis
- Lokalitet: Hørning
Du kan prøve at tage fat i Roberto Pedersen på Facebook. Han har glasblæst lidt for mig:)skjold skrev:Hej
Jeg har netop fået fremstillet en kopi af en knap til en Nikko ATD-1 for et andet medlem af forumet. Det blev faktisk ok - uden dog at være perfekt.
Den originale ses her øverst, sammen med kopien og bortset fra affasninger der står blanke har den originale en lidt grålig glat overflade. Er der nogen der har en ide til hvad det er for en overfladebehandling den originale knap har fået?
Venligst Louis
-
- Branchemedlem
- Geografisk sted: Rødding v. Viborg
- Den der overflade er for grovkornet til at være Glasblæst. Prøv med mellemstorkornet sandblæsning ??
Det kan osse være maling, ikke usædvanligt...
Det kan osse være maling, ikke usædvanligt...
>>> ADVARSEL - BRANCHEMEDLEM <<< https://www.facebook.com/s2v.dk
Autoriseret servicepartner for Mark Levinson, Krell , m.fl. !!!
If it Work's - Don't Fuck With It... --> If it Fuck's - Let US Work With It...!!
Autoriseret servicepartner for Mark Levinson, Krell , m.fl. !!!
If it Work's - Don't Fuck With It... --> If it Fuck's - Let US Work With It...!!