Nu går det så noget bedre herhjemme. 2 af mine (de eneste afprøvede) spinner nu ned på ca. 75 sekunder, ganske som Ehapa's. De to, som jeg referede til ovenfor i citatet er hermed blevet bedre. Det er de samme to TD124, som bl.a. er renoverede i spindellejet = renset - nyopsmurte - ny kugle i den ene - ny plast/teflonskive. Målingen er foretaget, når de kører ned fra adskillige timers trillen fra 33.Fredmarantz skrev:Jeg har 2 og de spinner af på hhv. 35 og 45 sekunder. Dette synes jeg er i den alt for "korte ende" - Din spinnoff tid synes jeg ligner noget godt.Ehapa skrev:Jeg bruger iøvrigt schopper olie, til jer der bruger en mere tykt flyende olie, hvor langt tid snurre den efter off?, min gør
1.15min.
Vh
Freddy
Vh
Freddy

....plinten ser ud til at være fremstillet af krydsfinér som er limet sammen, og derefter finéret med ædeltræ "rundt" om "hjørnerne". Det er ikke let at finére med hårdt ædeltræ..... og da slet ikke om hjørner!
 ....plinten ser ud til at være fremstillet af krydsfinér som er limet sammen, og derefter finéret med ædeltræ "rundt" om "hjørnerne". Det er ikke let at finére med hårdt ædeltræ..... og da slet ikke om hjørner!