Venlig hilsen
Mikkel C. Simonsen
Jeg har også lige købt mig lidt kage på tilbud - dog ikke den med "I Will Survive"...Boptilyoudrop skrev:Cake
De har et næsten afhængighedsskabende cover af Gloria Gainers I will survive
Enig. Men det har måske noget med årgangen at gøre? Jeg er årgang 75.kbekke skrev:For mig er der faktisk en hel del fra den periode, der holder ganske godt også i dag.
Jeg fandt også min frem (fra Hald sidste år). Og nu hører jeg gammelt Depeche ModeF.eks. kan man jo ikke sige Depeche Mode uden at sige Vince Clark og når man har sagt "Vince Clark", så må man også sige "Allison Moyet" og når man har gjort dét, så er der simpelthen ikke andet at gøre end at høre den bare een gang til:
Ja, Yazoo holder, og det gør den her bestemt også:kbekke skrev:For mig er der faktisk en hel del fra den periode, der holder ganske godt også i dag.
F.eks. kan man jo ikke sige Depeche Mode uden at sige Vince Clark og når man har sagt "Vince Clark", så må man også sige "Allison Moyet" og når man har gjort dét, så er der simpelthen ikke andet at gøre end at høre den bare een gang til:
MUTE RECORDS, STUMM 7
Jeg har også syge børn, vil sætte den her på imens:csso skrev:Mens begge feberramte børn sover, fyldes herreværelset af Donald Fagan og CO, i en MFSL vinyl udgave.....
Tror jeg henter en kop kaffe mere....
Det er sejt - den fulgte "AJA" herbjerager skrev:Jeg har også syge børn, vil sætte den her på imens:csso skrev:Mens begge feberramte børn sover, fyldes herreværelset af Donald Fagan og CO, i en MFSL vinyl udgave.....
Tror jeg henter en kop kaffe mere....