Mit anlæg...lige nu
-
- Lokalitet: København
- Geografisk sted: Sjælland
Re: Mit anlæg...lige nu
Det var en god pris.-) Jeg selv måtte svinge mig op til ca 3x din pris på QXL, men så har den også læderbetræk, skulderrem og strømforsyning og ser nærmes ud som ny, så det var da i orden! Den er kommet for at blive i hvertfald.
Interessant med de 2 svinghjul.
Interessant med de 2 svinghjul.
- MDA
- Admin
- Lokalitet: Nordjylland
- Geografisk sted: Støvring
Tube mania skrev:De spiller så man tror det er løgn...tror ikke der er lavet en eneste passiv B&o højtaler som kan følge den i dynamik og musik-glæde. De enkelte som har hørt den her har været positivt overraskede, men mener at min rør-effekt også yder sit til det. Kun diskanten kunne være bedre...det påstås de lyder lidt som en JBL monitor...det er jeg enig i.
Hvilken type/model er det?
Har du hørt Beovox MS 150.2 (tænker på hvordan de klare sig i forhold til Beovox 5000)
-
- Lokalitet: Faaborg opland
- Geografisk sted: Sy'fyn, græs mellem tæer, vand mellem øer og solen foroven
Tube mania skrev:... men mener at min rør-effekt også yder sit til det.

- Tube mania
- Lokalitet: Horsens området
- Geografisk sted: Øst Jylland
Holdt i hånden?? næ næ...de får simpelt hen smæk i numsen
som de aldrig har fået før, men de klarer det rigtig godt.
@ MDA...det er type 1..jeg har ikke haft mulighed for at prøve Beovox ms 150, men de skal stå tidlig op for at være med her...det kunne være sjovt at sammenligne.

@ MDA...det er type 1..jeg har ikke haft mulighed for at prøve Beovox ms 150, men de skal stå tidlig op for at være med her...det kunne være sjovt at sammenligne.
Luxman SQ38-DUAL CS5000-McIntosh- AMT1 -Altec Lansing model 19- Rectiliniar High Boy-Arena HT25
If your amp not damp turn the volume up a bit more..
.
.
- Tube mania
Kunne sg ikke stå for disse små sjove højtalere med extra ordinær høj følsomhed .. 98db/W. Jeg tænkte på min Luxman SQ38..om der var et match. Det må jeg sige der er...aldrig har den spillet så stramt og magtfuld...hold da fest. Stor flot lyd med et hav af detaljer og bas nok til 45m2. Jeg har altid haft en svaghed for slave-bas og denne højtaler lyder 4 gange større end den er...synd der ikke bliver lavet sådan noget mere..
Der er altså noget med at letdrevne højtalere ikke komprimerer i samme grad som tunge højtalere...transienterne lyder meget mere markante på de her.
http://audio-database.com/SANSUI/speaker/sl-7-e.html

Der er altså noget med at letdrevne højtalere ikke komprimerer i samme grad som tunge højtalere...transienterne lyder meget mere markante på de her.
http://audio-database.com/SANSUI/speaker/sl-7-e.html
Luxman SQ38-DUAL CS5000-McIntosh- AMT1 -Altec Lansing model 19- Rectiliniar High Boy-Arena HT25
.
.
- his067
- Redaktør
- Lokalitet: Aberdeen, Skotland
- Geografisk sted: Aberdeen (Det rigtige Whiskybælte. Nærmeste Brænderi: Glen Garioch)
'Foot type table lamp' ? Hvad søren er det?
Oracle Delphi Mk 5.5, Mørch DP-8, PT: Ortofon SPU Royal N, NLE22 med batteriforsyninger, Lyngdorf CD2, Roon Rock, Lyngdorf TDAI 3400, Sansui PS 112C HT kabler, Martin Logan Vantage....og en frygtelig masse andet.
- Klausen
- Lokalitet: Skive
- Geografisk sted: Roslev
Ligner den nøgleskab naboen har hængende i baggangen. 

- niels-ole
- Lokalitet: Haslev
- Geografisk sted: Sjælland
Øhh Hvor Finder man sådan noget udstyr ??
Hilsen
Niels-Ole
Sonab OD-11 Sonab OD-5 Cyrus dAD3 Avance Concrete 180, Rauna Njord, Rauna Ymer, David Hafler DH-110 & DH-200 HIFIMAN HE-350 Headphones. YAQIN MC-100B
Niels-Ole
Sonab OD-11 Sonab OD-5 Cyrus dAD3 Avance Concrete 180, Rauna Njord, Rauna Ymer, David Hafler DH-110 & DH-200 HIFIMAN HE-350 Headphones. YAQIN MC-100B
- The Canadian
- Lokalitet: Jakes Joint
- Geografisk sted: Den Fynske Hovedsted
- Kontakt:
Hey ...
Hvis du en dag påtænker dig at de SL7'er skal ud af døren, så tænk dem gerne min vej ... Havde et par for + 20 år siden og har ikke helt glemt dem :)
Hvis du en dag påtænker dig at de SL7'er skal ud af døren, så tænk dem gerne min vej ... Havde et par for + 20 år siden og har ikke helt glemt dem :)
1# - Rega RP10 + Athena 3 + Rega IOS / Teac 2010 + Morgen Deva Dac / Tubelab pre #4 + Audio Classic OTL / Hørning Alkibiades Sig. Gold
2# - Sony TA-E77ESD + TA-N77ES + ST-730ES + / Thorens TD 127 Electronic + SME 3012R + SPU / Mordaunt-Short Pageant
2# - Sony TA-E77ESD + TA-N77ES + ST-730ES + / Thorens TD 127 Electronic + SME 3012R + SPU / Mordaunt-Short Pageant
- Tube mania
his067...Ja...der må jeg nok skylde et svar for jeg ved det ikke.
Klausen...sikkert, men de lyder bedre :) Man kan nok ikke kalde dem kønne, men jeg kan godt lide dem alligevel.
niels-ole...De var såmænd bare i gulog...også dba, men de kommer fra Middelfart og han kommer vist med AR guf til mig også.
The Canadian...Det skal jeg nok. Sjovt at du har haft dem og de har gjort indtryk på dig for det har de også på mig.
Klausen...sikkert, men de lyder bedre :) Man kan nok ikke kalde dem kønne, men jeg kan godt lide dem alligevel.
niels-ole...De var såmænd bare i gulog...også dba, men de kommer fra Middelfart og han kommer vist med AR guf til mig også.
The Canadian...Det skal jeg nok. Sjovt at du har haft dem og de har gjort indtryk på dig for det har de også på mig.
.
.
-
- Lokalitet: Horsens
De ser sg fine ud, der var du vist temmelig heldig - tillykke med dem -- og pas nu på dem :-)
- Tube mania
Så står der Tannoy i stuen...de lyder ikke godt, men det regner jeg med de kommer til. Jeg vil lave et nyt filter...de er aldeles skarpe og ubehaglige at høre på.

Filteret jeg agter at lave...

Filteret jeg agter at lave...

.
.
- X-ray
- Lokalitet: Ejby - Down Town
- Geografisk sted: Vestegnen.
Tube mania skrev:...Så står der Tannoy i stuen...
Fedt - og praktisk med SF-sten i stuen...

Pjat... - Jeg kunne også godt selv tænke mig at lege med lidt Tannoy, en dag...!
TANDBERG Musikkanlegg - en virkelighet i stadig flere hjem
- Klausen
- Lokalitet: Skive
- Geografisk sted: Roslev
Ser squ' ud til hele værkstedet er flyttet der ind, men det er da også mennere end at skulle rende efter alt. 

- Tube mania
Ja da...kan klart anbefales...
.
.