Jeg er overvældet - igen - af den tilsyneladende uudtømmelige kilde af know-how på dette forum! Jeg har fået mod på at forsøge med smergellærred/Autosol/slipoline-modellen. Hvis resultatet bliver positivt, skal jeg nok lægge et par billeder op:)
Vh Karl
Polering af pladetallerken?
- Stottrup
- Lokalitet: Åbyhøj
- Geografisk sted: Østjylland
Re: Polering af pladetallerken?
Stottrup
Pioneer - især fra 70'erne...
-
- Redaktør
- Lokalitet: Herning
Du er opmærksom på at der tales om Slipol og ikke Slipoline - ikke?
Slipol får du nok mest ud af at anvende. Den er LET slibende, som den skal være på metallet, hvorimod Slipoline bedst anvendes på lak.
vh
Freddy
Slipol får du nok mest ud af at anvende. Den er LET slibende, som den skal være på metallet, hvorimod Slipoline bedst anvendes på lak.
vh
Freddy
- Stottrup
- Lokalitet: Åbyhøj
- Geografisk sted: Østjylland
Ups! den var godt nok smuttet for mig - tak, Freddy.
Vh Karl
Vh Karl
Stottrup
-
- Redaktør
- Lokalitet: Herning
ingen årsag - du er ikke den eneste, der i skyndingen har taget fejl af dette, kan jeg love dig
Vh
Freddy

Vh
Freddy
-
- Udelukket fra forummet
- Lokalitet: Allerød
Jeg havde en gammel Delphon 1 den havde en meget grim pladetallerken og tilsvarende grim plademåtte (grøn) den røg ud, fik poleret tallerknens kant hos et automaler firma - fik drejet en smule af selve tallerkenpladen - og fik den poleret helt blank.
Fik malet pladedækket mørkeblåt istedet for den grå hammerlak
Købte 8 små gummi tyller der spidsede opad, satte dem forsigtigt på så både 33 og 45 plader kunne ligge der !
Og det var så pænt
Det mest underlige var at rummel - som jo var Delphon 1 og Morcha pladespillers problem (takket være det dumme mellemhjul) faktisk blev mindre!
Ikke at jeg havde regnet med det:
Vandalisme ?
Med hilsen Torben
Fik malet pladedækket mørkeblåt istedet for den grå hammerlak
Købte 8 små gummi tyller der spidsede opad, satte dem forsigtigt på så både 33 og 45 plader kunne ligge der !
Og det var så pænt
Det mest underlige var at rummel - som jo var Delphon 1 og Morcha pladespillers problem (takket være det dumme mellemhjul) faktisk blev mindre!
Ikke at jeg havde regnet med det:
Vandalisme ?
Med hilsen Torben