Havde lige glemt, at jeg havde biletter til en Michael Falck koncert i DR-byen lørdag

evox
Mmmm, det var ellers godt sidste år...mickr skrev:Jeg er også med på det hele, men jeg har ikke noget bryg at tage med.
Selv om det nok ikke helt kan hamle op med det bryg der var på sidste træf, så har jeg alligevel planer om at slæbe en pose "blandede bolsjer" med fra den lokale til sådan ølsmagning i fri afbenyttelse. Sidst jeg var på Hald fungerede det helt fint, dem der gad sådan noget ølsmagning havde hver en 3-4-5 interessante øller med, hele molevitten røg i en fælles pulje på ølbordet og så kunne man i løbet af aftenen plukke det der nu fristede, også selv om det ikke nødvendigvis var det man selv havde haft med.mickr skrev:Jeg er også med på det hele, men jeg har ikke noget bryg at tage med.
Dream on...smitty skrev:For pokker det bliver godt - især X-rays Huldra i fuldt flor - den må da være færdig inden d. 1/3![]()
Jeg vil meget gerne med - mit problem handler nemlig i høj grad om transporten!smitty skrev:Så er jeg også tilmeldt. Det er så første gang jeg skal med, men jeg kan jo se fra de tidligere år, at kedeligt - det bliver det ikke![]()
Jeg kører fra Hovedstaden i egen bil og har da plads til flere og evt. udstyr (jeg har en stationcar) - så man er velkommen til at skrive til mig, hvis man vil med fra Kbh. til Viborg og evt. retur. Jeg har booket en overnatning, så afgang er først søndag.
For pokker det bliver godt - især X-rays Huldra i fuldt flor - den må da være færdig inden d. 1/3![]()
Mvh Tommy