Rega Planar 3 armholder
- MDA
- Admin
- Lokalitet: Nordjylland
- Geografisk sted: Støvring
Re: Rega Planar 3 armholder
100% retur, hvis jeg var i dine sko.
- Almarx
- Lokalitet: Viborg
- Geografisk sted: Dollerup sogn
Er der nogen, der haft held med at udskifte en brækket armholder ??
-
- Lokalitet: midtfyn
Hejsa
Hvis du kan få en erstatning der modsvarer skaden, kan du jo prøve at lime den med epoxy, tagrendelim eller andet meget stærkt lim, hvis bruddet tillader det. (formoder det er plast eller noget kulfiber) Nogle bløde plast materialer kan "svejses" sammen med acetone, men nok ikke dette.. Antiskat foregår så vidt jeg forstår magnetisk og nåletryk via fjeder, så ret simpelt, men sårbart. Armen har self tabt meget værdi, så det er lidt et valg mellem pest eller kolera.
Hvis du kan få en erstatning der modsvarer skaden, kan du jo prøve at lime den med epoxy, tagrendelim eller andet meget stærkt lim, hvis bruddet tillader det. (formoder det er plast eller noget kulfiber) Nogle bløde plast materialer kan "svejses" sammen med acetone, men nok ikke dette.. Antiskat foregår så vidt jeg forstår magnetisk og nåletryk via fjeder, så ret simpelt, men sårbart. Armen har self tabt meget værdi, så det er lidt et valg mellem pest eller kolera.

Mvh. Carsten
- Almarx
- Lokalitet: Viborg
- Geografisk sted: Dollerup sogn
Jeg har ikke fundet noget der dur, men endte med at skrue det fast i plinten. Det virker, - meeen, det ville være bedre om man kunne udskifte den del.
-
- Lokalitet: midtfyn
Hvis man søger på de større rega arme, som ligner rp 300, er der tegning af dele og sammensætning, men hvis det ikke kan skaffes er det jo et fedt.. Kunne være god info til andre, hvis du tager et billede af rep..
Mvh. Carsten