Hvad mener du med lidt "rystende" ?Tube mania skrev:Sådan et sæt har jeg haft i nogle år...ikke ringe og lidt 'rystende'...de har den 'rigtige' størrelse...
L-222 er vel i bund og grund den samme som L-220
Den "største" forskel er bas responsen
Hvad mener du med lidt "rystende" ?Tube mania skrev:Sådan et sæt har jeg haft i nogle år...ikke ringe og lidt 'rystende'...de har den 'rigtige' størrelse...
csso skrev:Ditto - dog kun økonomi i vejen her :)bqvick skrev:Har hørt denne sag et par gange og det er uden tvivl den mest formidable højtaler jeg nogensinde har lagt øre til . .
det er min ultimative drøm at få et sæt Westminster ... men pladsmangel og økonomi står lidt i vejen for drømmene !:)
Mvh.Bqvick !
MDA skrev:Hvad mener du med lidt "rystende" ?Tube mania skrev:Sådan et sæt har jeg haft i nogle år...ikke ringe og lidt 'rystende'...de har den 'rigtige' størrelse...
L-222 er vel i bund og grund den samme som L-220
Den "største" forskel er bas responsen
Måske du kunne bruge dem her http://www.dba.dk/andet-maerke-arena-ho ... -78088955/Tube mania skrev:Min drøm er at finde et sæt Arena HT25...hvad er din...
Det var en af de bedreTube mania skrev:Jeg har kigget på dem, men vil gerne have nogen større...de kan ikke blive store nok...