…og Totta’s Blues Band!KenRas skrev:De må da virkelig kunne fylde rummet med lyd

…og Totta’s Blues Band!KenRas skrev:De må da virkelig kunne fylde rummet med lyd
Ellers kender jeg da til en mere der har en TC3000, måske han kan hjælpe hvis det kniber. Jeg har en ekstra TC3000 testplade hvis den mangler:)Fredmarantz skrev:Jeg synes, at jeg kan kende den Marantz 104 tuner i den flotte stak af Marantz.![]()
Og så er det i øvrigt spændende, om du kan få gang i den TC3000 pickup-tester. Jeg ser, at du har brugsvejledningen - ganske sjælden, vil jeg mene :-)
godt nytår!
Vh
Freddy
Tak for tilbuddet LouisLouis skrev:Ellers kender jeg da til en mere der har en TC3000, måske han kan hjælpe hvis det kniber. Jeg har en ekstra TC3000 testplade hvis den mangler:)Fredmarantz skrev:Jeg synes, at jeg kan kende den Marantz 104 tuner i den flotte stak af Marantz.![]()
Og så er det i øvrigt spændende, om du kan få gang i den TC3000 pickup-tester. Jeg ser, at du har brugsvejledningen - ganske sjælden, vil jeg mene :-)
godt nytår!
Vh
Freddy
Det ligner en spændende kasse du der har fåetferr31 skrev:Så kom der en kasse med lidt forskelligt, som jeg lige skal have kigget igennem![]()
Jeg skal lige have den kigget igennem, og set om der er noget jeg vil beholde, inden jeg afleverer den tilbage.KenRas skrev:Det ligner en spændende kasse du der har fåetferr31 skrev:Så kom der en kasse med lidt forskelligt, som jeg lige skal have kigget igennem![]()
Udover det synlige Ortofon og SME (jeg har armen hvor armrøret og silikonekaret passer på)Louis skrev:Det ser spændende ud. Hvad er der som vi ikke kan se
Men en t-30 kan næsten ikke gå i stykkerferr31 skrev:Udover det synlige Ortofon og SME (jeg har armen hvor armrøret og silikonekaret passer på)Louis skrev:Det ser spændende ud. Hvad er der som vi ikke kan se
er der en T-30, Denon 160, en Ortofon mcp 100 og en del andre pickup's, men intet er afprøvet![]()
så måske er der guld, måske er der kun skrammel