Nej til gummi.
(gummi er skidt i forbindelse med pladespillere)

Selvfølgelig kommer der billederhifibacillen skrev:Bliver spændende hvad du ender op med Louis, regner med der kommer nogle billeder når du engang finder en løsning med din lækre Technics.
Det er nok ikke nogen dum ide - det vil jeg sgu gerne låne noget afhificlassic skrev:Det ser da rigtig fint ud. Du kan også bare give toppen en gang mørk antikvoks. Jeg har rigeligt du må bruge af.
Mvh Verner
Du sender den bare op - så monterer jeg denTonni skrev:Uhh det skal blive spændende at se den færdig! - Kan ikke lade være med at tænke Stax UA-90cf på den frækkert!!!
Der er så få dele, at selv hvis du skulle skifte alle dele, kan det vel ikke være et større problem?his067 skrev:Er der nogen der vil give et bud på hvad der kan være galt?
Forudsat, at du bruger ca. samme arm/pu kombo - kan jeg forestille mig, at du vil opleve samme massive "slam" i bassen, pga det solide bundtræk i drevet, som også TD124 er kendt for, samt muligvis mindre rummel (eller turde jeg nævne, at det nok vil være helt sikkert). Technics DD og her med kongen af Technics DD - er ikke kendte for at kunne levere rummel. Jeg har selv en lillebror til SP-10, nemlig SP-25 og der er ikke noget i værket, som i hvert tilfælde jeg kan kimse af.his067 skrev: Jo, Freddy, det bliver spændende at høre den op imod min TD124.
Har du målt med belastning på? Har du målt ripplespænding (med et skop f.eks.)?his067 skrev:Trafoen synes at være i orden: jeg formoder at så længe PCBen giver de korrekte spændinger er den OK.
Ja, så længe forsyningen er "ren" og stabil nok.Egentlig er det vel ligegyldigt hvad for en strømforsyning man bruger, bare den giver de rigtige spændinger?