Goddag alle. Er ved at reparere strømforsyningen i en Luxman PD-441 pladespiller. Og undre mig hvad er meningen med denne lampe? hovedafbryder-bundpladen mangler desværre. vil lave et nyt Den er placeret i bunden på bagsiden af pladespilleren ved hovedafbryderen.
pd441a.JPG
pd441b.jpg
pd441c.jpg
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
Lampen signalerer om der er tændt for hovedafbryderen. Den lyser ret svagt, så det er ikke noget der irriterer. Du må meget gerne skrive specs på pæren/billeder af den, om muligt - min lyser ikke :)
"I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy" - Tom Waits Luxman, Marantz, Pioneer and JBL, SME og Ortofon + det løse...
Aha. Mange tak for oplysningen. Kan desværre ikke få pæren ud. totalt groet fast i gummiet og har en blålig "gummi frakke" over pæren. så kan ikke aflæse oplysninger om pæren. Men kan lige måle spændingen som kommer til pæren.
Det lykkedes mig med stor forsigtighed at lirke "pære frakken" af. Og ja. den pære er også sprunget. Pæren er Ø: 5mm og 17mm lang med fatninghus. Er der nogen som ved, hvor denne pære kan købes?
pære1.jpg
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.