B&W DM6

Rosinen i pølseenden

Re: B&W DM6

Indlægaf kbekke » tirs 3. jul 2012 17:26

High Sky skrev:Hej Kbekke

Jeg er helt enig med dig, nogle gange skal man bare lade det stå originalt og dog.... så er vintage hi-fi ofte så billigt at det er sjovt at tweeke det. Men de DM6 spiller løs og de har altså en dynamik og fylde i bunden som gør dem charmerende, dog vil jeg sige at diskanten godt kunne være mere luftig og detaljeret. Jeg er vant til at lytte til en vifa diskant og scanpeak mellemtone.

Jeg har 180 gode stærke watt til at drive dem med, som ovenikøbet er dual mono opbygget.

På festivalen regner med at høre Sinne Eeg, Poul Banks, Mikkel Nordsø og sikkert noget andet ukendt men småt.

Mvh

Jeg er sikker på, at du finder din egen og helt rigtige vej med dine B&W'ere og hvis du en dag skifter de kondensatorer, er vi nok flere, der gerne vil høre om resultatet. -Der er vist også et par tråde om emnet her på siden.
Ornithology
Brugeravatar
kbekke

Lokalitet: Vejle

Re: B&W DM6

Indlægaf High Sky » tors 23. aug 2012 10:16

Hej

Jeg vil blot lige nævne, at nu har jeg spillet på de gravide pindviner i et par måneder.
Status; hold da op de er gode, for ikke længe siden fik jeg ny Dac, en NAD M51. Og efter den blev kørt ind er lydbilledet blevet kolosalt. Der er nu en bas definition jeg ikke før har hørt hjemme ved mig selv.

I mine ører lyder det præcist som et dyrt dyrt rør set-up.

Go torsdag
Naim Nait 5si. Rega Planet cd. B&W 707 S2.
Brugeravatar
High Sky

Lokalitet: Middelfart

Foregående

Tilbage til Højttalere