Hej
Jeg har for nyligt gravet mine forældres Beomaster 2400 radio frem fra kælderen og bruger den nu som min eneste radio. Højtalerne var forlængst forsvundet, så jeg fandt et par billige, gamle B&O højtalere i genbrug som var så tilpas flade at jeg synes de ser ok ud på væggen.
I starten var der intet i vejen med radioen, bortset fra at to lysdioder i panelet ikke virkede. Men nu er radioen desværre begyndt at brumme højt gennem højtalerne de første 5-10 minutter den er tændt :-( Jeg er jo godt klar over, at det nok er nogle komponenter der enten er eller er ved at stå af. Måske også lodninger der er gået osv.
Jeg vil derfor høre om det kan betale sig at få nogen til at kigge på radioen, eller om den mon har udtjent sin værnepligt?
Noget andet er, om jeg kan risikere at få stød af den eller der kan gå ild i den? Kølepladerne underneden bliver meget varme, men ved ikke om det er normalt for den radio. Jeg slukker altid ved kontakten når jeg går i seng eller ikke er hjemme, men det kan jo smutte!
Vh. Marianne